معرفی صندلی استادیومی پشتی دار

مدلی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم صندلی استادیومی پشتی دار می باشد که شاید در فضاهای بسیاری از جمله سالن های انتظار یا استادیوم های ورزشی این مدل از صندلی را دیده باشید. این مدل از صندلی ها استفاده بیشتری در مقایسه با سایر صندلی ها داشته و دلیل آن هم پشتی دار بودن و ساده بودن آن می باشد. این مدل می تواند در رنگ های بسیاری تولید شده و روی هر سطحی چون فلزی یا سنگی یا بتنی نصب بشود و یک فضای مناسب را به وجود بیاورد. قصد داریم تا در مورد طراحی و متریال این صندلی نکاتی را به شما بگوییم.

متریال صندلی استادیومی پشتی دار

این صندلی ها بیشتر از پلاستیک فشرده ساخته می شود در بعضی از مدل ها که در سالن های انتظار به عنوان صندلی انتظار استفاده می شود نیز پایه های فلزی استفاده می شود. متریال ها می تواند HDPE یا PP کوپلیمیر پلی پروپیلن باشد. آنچه که در مورد متریال ها باید بدانید ویژگی هایی است که باید این متریال ها داشته باشند. این صندلی ها ممکن است در فضاهای مختلفی استفاده شود و ضد ضربه بودن آن بسیار مهم می باشد. از طرف دیگر ویژگی anti fire نیز می تواند به مقاومت آنها در برابر آتش سوزی کمک کند. همچنین این صندلی ها ممکن است در فضاهای روباز استفاده شوند و بسیار مهم می باشد که آنتی یو وی بوده تا در برابر آفتاب تغییر رنگ ندهند.

قیمت صندلی استادیومی پشتی دار

مورد بعدی در مورد قیمت این صندلی ها می باشد که بسیار مهم می باشد. در بازار این صندلی ها دارای دو نوع قیمت کلی می باشند زیرا همانطور که گفتیم این صندلی ها از دو نوع متریال ساخته شده اند که خوب قیمت آنها را نیز متفاوت می سازد. بنابراین توجه داشته باشید در زمان انتخاب متریالی که صندلی با آن ساخته شده را نیز بپرسید. مسئله بعدی طراحی های مختلفی می باشد. این صندلی ها می تواند در مدل های گوناگونی طراحی و ساخته بشود به طور مثال پشتی آنها بلند تر یا نشیمن دارای طراحی ارگونومی خاصی باشد که در کل متریال بیشتری را مصرف و قیمت را بالاتر می برد.

معرفی صندلی استادیومی پشتی دار

طراحی صندلی استادیومی پشتی دار

طراحی اینگونه صندلی های پشتی دار بسیار مهم می باشد. تماشاگران مدت زمان بسیار زیادی را روی این صندلی ها می نشینند تا مسابقه شروع شده و مسابقه را نیز تماشا می کنند. بنابراین باید این صندلی ها به گونه باشد که در طولانی مدت تماشاچی را ناراحت نکند. این بدان معنی می باشد که صندلی باید به گونه طراحی شود که مطابق با ارگونومی بدن تماشاگران باشد.

طراحی های به روز برخی از صندلی ها نیز به گونه ای بوده که راحتی بیشتر تماشاگران را فراهم نموده و در برخی از کشور ها نیز برای نشیمن از بالشتک استفاده می شود تا این امر میسر شود. در طراحی در کنار راحتی به مقاومت صندلی نیز توجه می شود و در نشیمن و پشتی شبکه هایی را طراحی می کنند تا فشار را منتقل و صندلی در برابر فشار و وزن بیشتری مقاوم باشد.

خرید صندلی استادیومی پشتی دار

خوب برای خرید این صندلی تماشاچی می توانید مدل های متنوع را مشاهده و از آنها برای محیط خود استفاده نمایید. برای انتخاب درست باید بدانید که صندلی ها می توانند دارای مدل های دو پیچ یا چهار پیچ باشند این به آن معنا می باشد که برای نصب از دو یا 4 جا به سطح مورد نظر شما پیچ می شوند. همچنین مشاوره تخصصی نیز می تواند به شما کمک نماید تا علاوه بر انتخاب بهترین صندلی با قیمت مناسب مشکلی در نصب و اجرای آنها به وجود نیاید. سعی می کنیم در مطالب دیگر در مورد صندلی استادیومی بدون پشتی نیز صحبت نماییم.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.