صندلی های استادیومی روز دنیا

صندلی های استادیومی روز دنیا

صندلی های استادیومی روز دنیا بر اساس مدل های قبلی طراحی شده اند. حالا ممکن است در برخی قسمت ها بهبود هایی را نیز داشته باشند. از نظر طراحی امروزه صندلی تماشاچی یا استادیومی بیشتر مد نظر قرار می گیرد و بسیاری سعی می کنند تا با ساختار به روز ورزشگاه ها متناسب باشد. بخش بعدی و مهمتری که در این طراحی ها مد نظر قرار گرفته توجه به راحتی تماشاگر در حین مشاهده بازی می باشد. گاهی ممکن است تماشاچی چند ساعت را بر روی این صندلی ها بنشیند و اگر توجه به راحتی یا ارگونومی بدن او نشود تماشاگر از نشستن طولانی خسته می شود.

از طرف دیگر باید به بخش ایمنی نیز توجه کرد. به مرور متریال های گوناگونی با ویژگی های جدیدتر وارد بازار می شود که کمک می کند تا بتوان صندلی های تماشاچی با ایمنی بیشتر را تولید نمود. به طور مثال صندلی هایی که در مقابل آتش ایمنی بیشتر داشته و یا اینکه بخش های مختلف بازطراحی شده و گوشه های تیز از بین می روند. یادتان باشد هزینه صندلی های به روز و کارآمد بسیار بالا بوده و در ایران در کمتر فضایی از این صندلی ها استفاده می شود که سبب شده تا تولید کنندگان از تا حد زیادی از ساخت این مدل صندلی ها خودداری کنند.

صندلی های استادیومی روز دنیا صندلی های استادیومی روز دنیا صندلی های استادیومی روز دنیا

در مدل های صندلی تماشاچی تاشو این تنوع در مدل های مختلف بیشتر دیده می شود زیرا این صندلی ها استفاده های بیشتری امروزه دارند و همین نیز سبب شده تا صندلی های تاشو در مدل های مختلف طراحی بشوند. در یکی از اناوع مختلف به جای اینکه به طور معمول نشیمن به سمت بالا جمع بشود ، پشتی خم شده و بر روی نشیمن قرار می گیرد. این مدل برای فضاهایی که فضای عبور زیاد بوده مناسب می باشد و سبب می شود تا عبور از روی صندلی نیز راحت تر بوده و تماشاگران به سمت بالا بروند.

در یکی دیگر از مدل هایی که در این مطلب تصویر آنرا قرار داده ایم پشتی دارای حفره بوده که سبب می شود تا تکیه دادن طولانی به آن آزار دهنده نباشد و وا گردش داشته باشد. مدل های دارای بالشتک دارای قیمت های بالاتری می باشد ولی امروزه استفاده از آنها افزایش پیدا کرده است و در ورزشگاه های به روز می توانید از این صندلی ها مشاهده کنید. برخی از صندلی ها نیز به دلیل اینکه صرفا در محیط های داخلی استفاده می شوند بسیار خلاقانه تر باشند و صرفا به دلیل عدم بارندگی یا تابش نور خورشید می باشد که از متریال های متنوع تری استفاده می شود.

صندلی های استادیومی روز دنیا صندلی های استادیومی روز دنیا صندلی های استادیومی روز دنیا صندلی های استادیومی روز دنیا

با توجه به ایتکه امروزه بلیط ها به صورت الکترونیکی فروخته می شود و تماشاگر می داند باید بر رو کدام صندلی بنشیند پیدا کردن این صندلی ها نیز بسیار مهم می باشد. در مدل های تاشو بسته به اینکه مکانیسم بسته شدن چگونه می باشد برچسب ها را جاهای مختلف می زنند از روی پشتی گرفته تا پشت نشیمن که در هنگام جمع شدن بتوان به راحتی شماره روی آن را خواند و بر روی آن نشست. امیدواریم از مطلب صندلی های استادیومی روز دنیا خوشتان آمده باشد.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.