بررسی قیمت صندلی استادیومی

صندلی تماشاچی

صندلی های استادیومی دارای ویژگی های متنوعی می باشد و اینکه بتوانید به بررسی قیمت صندلی استادیومی بپردازید بسیار مهم می باشد و در تعداد بالا می تواند قیمت ها بسیار متفاوت باشد که باید در عین توجه به کیفیت این صندلیها مورد بررسی قرار بگیرد. از عوامل مهمی که روی قیمت صندلی استادیومی تاثیر می گذارد طراحی این صندلی ها می باشد که بسیار مهم می باشد. این طراحی ها باید در عین سادگی ارگونومیک بوده و متناسب با ساختار بدنی تماشاگران باشد.

به همین دلیل نیز می باشد که در طراحی این صندلی ها سعی می شود تا موارد متعددی نیز مد نظر قرار بگیرد از جمله اینکه این صندلی ها باید در عین مقاومت و راحتی دارای متریال های متاسبی باشد که هزینه تمام شده برای ساخت این صندلی ها را نیز کاهش بدهند. به همین دلیل با طراحی مدل های مختلفی از این صندلی ها مقدار متریال های مورد استفاده نیز بسیار متنوع بوده و می تواند قیمت ها را تحت شعاع قرار بدهد. موضوع دیگر در طراحی این صندلی ها توجه به موارد مختلف استفاده از این صندلی ها می باشد که سبب شده تا در برخی ار مدل ها از بالتشک استفاده شده و یا اینکه صندلی ها به صورت تاشو طراحی بشوند.

بررسی قیمت صندلی استادیومی

 

طبیعتا با طراحی مختلف و استفاده از موارد گوناگون قیمت صندلی ها نیز بیشتر می شود. اینکه از کدام متریال برای ساخت این صندلی ها نیز استفاده می شود بسیار مهم می باشد. همانطور که قبلا گفتیم این صندلی ها می تواند از HDPE  یا کو پلیمیر ساخته شود که قیمت های مختلفی را نیز دارا می باشد که این بسیار مهم می باشد و عامل اصلی در تعیین قیمت صندلی استادیومی می باشد. اینکه این متریال ها به چه صورتی نیز خریداری می شود بسیار مهم می باشد برخی از شرکت ها سعی می کنند تا متریال ها را در حجم بالاتر با هزینه تمام شده کمتر خریداری کنند. این مورد نیز هر چند کم اما روی قیمت تاثیر می گذارد.

مسئله بعدی به بهره وری خط تولید این صندلی ها می باشد که بتواند در سریعترین زمان ممکن این صندلی ها را تولید کننده صندلی استادیومی و بهره وری بیشتر یعنی قیمت تمام شده کمتر در قیمت صندلی ها که می تواند روی جذب مشتری های بیشتر برای تعداد بیشتری از این صندلی ها تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر این روند باید به شکل اصولی باشد تا در عین کاهش قیمت کیفیت این صندلی ها نیز حفظ بشود.

شما می توانید این صندلی ها را به شکل های مختلفی خریداری کنید که این قیمت ها را تغییر می دهد. برای تعداد کم این صندلی ها می توانید فروشگاه های فیزیک خرید خود را انجام بدهید که طبیعتا قیمت بالاتری برای هر صندلی محاسبه می شود. اما اگر نیاز به تعداد زیادی صندلی در رنگ های مختلف و طرح های متنوع دارید می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند خرید خود را به طور مستقیم انجام بدهید. این صندلی ها دارای گارانتی نیز بوده و این سبب اطمینان از کیفیت آنها می شود.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.