راهنمای خرید صندلی های تماشاچی

لذت دیدن یک مسابقه در کنار جذابیت به راحتی و آسودگی که در نشستن داریم نیز مرتبط بوده و باید نسبت به خرید صندلی های تماشاچی که بتوانند این راحتی را تا حد زیادی فراهم آورند اقدام نمود. امروزه صندلی های متنوعی در بازار موجود بوده و در دسته بندی های مختلفی نیز قرار می گیرند. انتخاب یک صندلی استادیومی که بتواند علاوه بر قیمت مناسب نیازهای شما را برآورده سازد بسیار مهم می باشد و باید برای این انتخاب یک سری موارد را دانسته و آنها را نیز رعایت نمایید. تنوع زیاد این صندلی ها نیز می تواند کمک کند تا علاوه بر نیاز به سلیقه مورد نظر خود نیز توجه داشته باشید.

 

ویژگی های ظاهری

صندلی ها در انواع مختلفی موجود بوده که همین سبب می شود تا در انتخاب صندلی ها دست شما برای خرید صندلی های تماشاچی باز باشد. از طرف دیگر این صندلی ها بر اساس دسته بندی گفته شده می تواند بدون پشتی یا پشتی دار یا در نهایت تاشو باشد که همه این موارد در کنار هم سبب شده است تا شما بتوانید با آنالیز درست محیط و نیازهای خود بهترین صندلی را انتخاب کنید.

صندلی های بدون نشیمن از صندلی های ارزان قیمتی می باشد که شاید استفاده های زیادی امروزه نداشته باشد و فقط در برخی از سالن ها به دلیل نیازی که به آن می باشد استفاده می شود. از متداول ترین مدل ها نیز باید به صندلی های استادیومی پشتی دار اشاره نمود که در طرح های مختلفی نیز در بازار می باشد از جمله صندلی هایی که دارای بالشتک هایی در نشیمن و پشتی آن می باشد. همچنین نوع دیگری نیز می باشد که قیمت های بالاتری را داشته و هنوز در داخل کشور در مجموعه های بزرگ به طور گسترده استفاده نمی شود اما سبب می شود تا هم طول عمر بیشتری داشته باشد همه نظافت آنها راحت باشد.

راهنمای خرید صندلی های تماشاچی

 

مود اولیه ساخت صندلی

برای ساخت صندلی می توان از مواد اولیه متفاوتی استفاده نمود که هر کدام کیفیت و ویژگی های خاص خود را خواهند داشت. PP کو پلیمیر پلی پروپیلن و یا HDPE که نوعی پلاستیک سخت می باشد از جمله این متریال ها می باشد که سبب می شود تا صندلی ها کیفیت های گوناگونی داشته باشند و قیمت آنها نیز متناسب با نوع متریال به کار رفته متفاوت باشد و باید در ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید. طبیعتا صندلی ها مورد استفاده در استادیوم های ورزشی باید از بهترین متریال های مورد نظر ساخته بشود.

PP کو پلیمیر پلی پرویپلن کیفیت بهتری داشته و سبب می شود تا صندلی در برابر نور خورشید و ضربه ها تا حد بسیار زیادی مقاومت داشته باشد و هزینه های ثانویه شما را کاهش بدهد و سبب افزایش طول عمر صندلی می شود. اما متریال دیگر ویژگی های کمتری را دارا می باشد و بیشتر برای محیط های داخلی یا استفاده از صندلی برای استفاده در سالن های انتظار مورد استفاده قرار می گیرد البته ویژگی های دیگری نیز برخی از متریال ها دارند از جمله اینکه آنتی فایر یا ضد آتش می باشند.

صحبت آخر

نوع صندلی تماشاچی در هنگام انتخاب بسیار مهم می باشد و ابعاد و مشخصات فنی مختلفی نیز دارا می باشند که سبب می شود تادر چیدمان و ترتیب صندلی ها تفاوت هایی به وجود بیاید. لازم است این مسئله را یادآور شویم که برای خرید صندلی های تماشاچی شما باید بر اساس بودجه اقدام نمایید زیرا امروزه صندلی ها به واسطه تغییرات قیمتی در مواد اولیه دارای قیمت های نوسانی می باشد که سبب می شود تا قیمت ها تنها برای چند روز معتبر باشد. سعی کنید اگر صندلی خاصی را خریداری می کنید تعداد بیشتری را نیز سفارش دهید تا در صورت خراب شدن صندلی بتوانید به راحتی آن را جایگزین نمایید.

در انتخاب صندلی رنگ نیز بسیار مهم می باشد که باید بر اساس هارمونی و تناسب با بخش های دیگر انتخاب بشود. ممکن است گاهی صندلی ها در تعداد کم در رنگ های مختلف در انبار موجود باشد اما برای تعداد بیشتر باید از قبل سفارش بدهید. در برخی از استادیوم ها از صندلی های استادیوم با رنگ های مختلف استفاده می شود که سبب می شود تا زیبایی استادیوم بیشتر بشود. همراه داشتن یه مشاور در این زمینه برای پروژه های بزرگ پیشنهاد می شود.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.