معرفی صندلی استادیومی طبقاتی

آخرین گونه از انواع صندلی تماشاچی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم مربوط به صندلی استادیومی طبقاتی می باشد که با نام های دیگری چون جایگاه تماشاچی یا جایگاه متحرک نیز شناخته می شود. این صندلی دارای ظاهر ویژه ای می باشد چرا که در در واقع ترکیبی از تعداد زیادی از صندلی های معمولی پشتی دار و بدون پشتی می باشد. استفاده از این صندلی ها به دلیل اینکه نیاز به زیرساخت جداگانه ای نمی باشد بسیار راحت بوده و می تواند در سالن های ورزشی که فضای زیادی وجود ندارد مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه نیز در مورد این صندلی بیشتر صحبت خواهیم نمود.

متریال صندلی استادیومی طبقاتی

متریال های این نوع صندلی طبقاتی بیشتر از انواع مختلفی می باشد که در قبل صحبت کرده بودیم. نوع خاصی از این جایگاه طبقاتی می تواند با ام دی اف ساخته شده و روی یک سازه فلزی قرار بگیرد. اما نوعی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم نیاز به صندلی های بدون پشتی و پشتی دار داشته و در کنار آن سازه ای فلزی با پروفیل های آهنگی ساخته می شود و روی این سازه هم با گالوانیزه پوشیده می شود. در کنار این موارد چرخ های صنعتی برای زیر این سازه و کمک به متحرک بودن آن نیز لازم است. در نهایت هم به جای استفاده از پیچ در نقاط اتصال مطابق استاندارد های جهانی از پین و اشپیل استفاده می شود.

قیمت صندلی استادیومی طبقاتی

قیمت این سازه ها در مقایسه با صندلی های معمولی بسیار بیشتر می باشد. قیمت این سازه ها بر اساس متریال ها و صندلی های مورد استفاده بر روی این سازه ها تعیین می شود. در کنار این موارد باید به خود سازه اشاره نمود که زمان زیادی برای ساخت و مونتاژ آن نیاز می باشد. البته اگر بخواهیم به طور کلی صحبت کنیم این نوع جایگاه ها به دلیل اینکه نیاز به زیرساخت نداشته می تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش بدهد.

معرفی صندلی استادیومی طبقاتی

طراحی صندلی استادیومی طبقاتی

طراحی این صندلی یا جایگاه ها بسیار متفاوت از صندلی های دیگر می باشد چرا که این سازه ها ترکیبی از وسایل و طراحی های گوناگون می باشد در مورد صندلی ها و طراحی ارگونومیک آنها صحبت کرده ایم و توضیح داده ایم که این صندلی ها باید ارگونومیک بوده و متناسب با ساختار بدنی تماشاگران باشد تا به پشت پا و یا کمر آنها فشاری وارد نشود. در ساخت این سازه ها باید از صندلی های بدون پشتی استفاده نمود تا وقتی جمع می شود کامل در زیر هم قرار بگیرد. البته نوع دیگری از این صندلی ها نیز وجود داشته که دارای صندلی های پشتی دار بوده اما مانند مدل مد نظر در زیر هم جمع نمی شود.

توجه به مقاومت این صندلی ها و طراحی شبکه ای در زیر نشیمن می تواند افزایش مقاومت این صندلی ها بدل بشود. این سازه ها می تواند متحرک بوده و در مدل های چندین طبقه نیز طذاحی بشود. مسئله بعدی مربوط به ایمنی این سازه ها می باشد زیرا ارتفاع آن در طبقات بالایی زیاد می شود.

خرید صندلی استادیومی طبقاتی

همانطور که خواندید این سازه ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشد و باید برای انتخاب و سفارش آنها موارد بیشتری را مد نظر قرار داد. شرکت های زیادی در زمینه تولید این نوع جایگاه و صندلی ها فعالیت نکرده و شما بهتر است تا ضمن تماس از مشاوره شرکت های تولید کننده در این زمینه برخوردار و اطلاعات بیشتری را در مورد آنها و اینکه کدام صندلی برای فضاهای مورد نظر شما مناسب می باشد بدست بیاورید. این صندلی ها دارای گارانتی در برابر شکست و همچنین تغییر رنگ می باشد.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.