معرفی صندلی استادیومی تاشو

اگر می خواهید راحتی بیشتری را برای تماشاگران فراهم آورید می توانید از صندلی استادیومی تاشو استفاده کنید. استفاده از این صندلی ها دارای مزایای زیادی می باشد. در بشتر جاها عبور و مرور از مقابل صندلی استادیومی به سبب کم بودن فضای عبور و مرور سخت می باشد اما اگر از این صندلی ها استفاده بشود می تواند کمک کند در زمانی که کسی روی صندلی ننشسته است صندلی بسته و نشیمن جمع بشود و عبور راحت تری را فراهم آورد. همچنین با جمع شدن نشیمن این صندلی ها آسیب کمتری به آنها وارد می شود و در این مطلب به طور خلاصه و سریع در مورد این صندلی ها صحبت خواهیم نمود.

متریال صندلی های استادیومی تاشو

صندلی استادیومی های معمولی دارای متریال های مشخصی بود که در مورد آنها صحبت کردیم. اما این صندلی ها تاشو یک سری فرق با آنها دارد چرا که دارای پایه بوده و مکانیزم بسته شده نشیمن را نیز دارا می باشد. این پایه باید دارای پوشش گالوانیزه و الکترواستاتیک باشد تا در برابر خوردگی مقاومت داشته باشد. متریال های دیگر نیز مانند صندلی های قبلی بوده و با همان ها ساخته می شود. یعنی می تواند پلاستیک فشرده و یا کو پلیمیر پلی پروپیلن باشد که کیفیت بهتری را نیز دارد. این متریال ها نیز باید به گونه ای باشند که در برابر آتش و یا نور خورشید مقاوم بوده و صندلی دچار تغییر رنگ نشود. به همین دلیل آنتی یو وی و انتی فایر بودن آنها بسیار مهم می باشد.

قیمت صندلی های استادیومی تاشو

در مورد قیمت باید یک سری نکات را بدانید. اول اینکه این صندلی ها به دلیل اینکه متریال های بیشتر و زمان بیشتری برای مونتاژ نیاز دارند طبیعتا قیمت های بالاتری را نیز دارند. این قیمت می تواند سبب شود تا استفاده از آنها در سالن های ورزشی و یا استادیوم ها دچار محدودیت بشود و از دیگر صندلی ها برای آن استفاده گردد. قیمت این صندلی ها بر اساس نوع و جنس متریال به کار رفته و مقدار آن در کنار زمان مونتاژ آنها محاسبه می شود. با نوسان قیمت متریال قیمت تمام شده صندلی ها نیز نوسان دارند و به صورت روزانه اعلام می شوند.

معرفی صندلی استادیومی تاشو

طراحی صندلی های استادیومی تاشو

خوب برای طراحی این صندلی تاشو زمان بیشتری لازم می باشد. زیرا نشیمن و پشتی آن جدا بوده و باید برای مکانیز باز و بسته شدن و پایه ها نیز وقت کافی را لحاظ نمود. به همین دلیل می باشد که برای نشیمن و پشتی سعی می شود تا همه مواردی را که برای صندلی های ارگونومیک گفتیم برای این صندلی نیز صدق کند و بر اساس ساختار بدنی انسان صندلی ها طراحی شود تا اگر تماشاگر مدت زمان زیادی را روی این صندلی ها نشست خسته نشود.

از طرف دیگر عرض این صندلی 43 و طول آن هم 43 سانتی متر بوده و ارتفاع آن از پایه تا بالای پشتی 85 سانتی متر می باشد. البته برای مدل های مختلف این ابعاد می تواند متفاوت باشد. طراحی شبکه  بندی در پشت پشتی و زیر نشیمن می تواند مقاومت صندلی را هم افزایش می دهد. همچنین چون نشیمن این صندلی جمع می شود در برخی از مدل های خارجی روی نشیمن بالشتک طراحی و گذاشته می شود تا حس راحتی بیشتری برای تماشاگر ایجاد شود.

خرید صندلی های استادیومی تاشو

در انتها اگر قصد خرید این صندلی ها را دارید بهتر است از یک متخصص مشاوره گرفته و سعی کنید تا در همه مراحل در کنار شما باشد تا پروژه مد نظر شما به خوبی اجرا بشود. خرید از دفاتر فروش هم علاوه بر کاهش قیمت می تواند به شما از کیفیت صندلی ها اطمینان داده و گارانتی کیفیت و تغییر رنگ را نیز بدهند.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.