معرفی صندلی استادیومی بدون پشتی

صندلی استادیومی بدون پشتی از صندلی هایی می باشند که در ایران خیلی استفاده نشده و یا استفاده از آنها فقط در موارد خاص صورت می گیرد. صندلی های بدون پشتی شاید در نگاه اول خیلی مناسب به نظر نرسد اما این صندلی ها در فضاهای مختلفی با شرایط خاص استفاده می شود. گاهی در فضاهای ورزشی نیاز به نشستن طولانی مدت نمی باشد که می توان از این صندلی ها استفاده نمود و یا اینکه تماشاگر باید از روی صندلی های دیگر عبور کند که باز هم این گزینه بسیار مناسب می باشد.

متریال صندلی استادیومی بدون پشتی

این صندلی دارای متریال های معینی می باشد که در بازار شناخته شده می باشند اولین آن PP مو پلیمیر پلی پروپیلن و دیگری هم HDPE می باشد و این دو ماده اولیه دارای ویژگی های خاص می باشند اما یک چیز در آنها مشترک می باشد و لازمه صندلی های استادیومی می باشد. اینکه این صندلی ها را ضد ضربه نموده و از سویی دیگر نیز ویژگی های به روزی چون آنتی فایر و آنتی یو وی را داشته باشد تا صندلی در برابر نور خورشید تغییر رنگ نداده و یا اینکه در مقابل آتش مقاوم باشد.

قیمت صندلی استادیومی بدون پشتی

قیمت این صندلی های استادیومی نیز می تواند بسیار گستره بازی داشته باشد. این یعنی آنکه عوامل زیادی برای تعیین قیمت این صندلی ها دخیل می باشد. متریال ها عنصر اصلی بوده و به دلیل اینکه این متریال ها دارای انواع مختلفی بوده و قیمت ها نیز متفاوت می باشد که روی قیمت تمام شده صندلی تاثیر می گذارد. به دلیل نوسان قیمت ها در این حوزه نیز قیمت ها به صورت هفتگی اعلام و استعلام می شود. هر صندلی می تواند دارای قیمت مختص به خودش باشد که به خاطر مقدار متریال ها و دیگر موارد می باشد.

معرفی صندلی استادیومی بدون پشتی

طراحی صندلی های استادیومی بدون پشتی

این صندلی ها می تواند در مدل های گوناگونی ساخته شوند و در برخی از کشور ها از بالشتک برای نشیمن نیز استفاده می کنند. در ایران هم تنوع این صندلی ها خیلی زیاد نمی باشد و ابعاد آنها به صور عرض 43 و عمق 46 و ارتفاع 8 سانتی متر می باشد. این یعنی پشتی آن مقدار بسیار کمی می باشد و بر اساس طراحی ارگونومیک ایجاد شده است تا در هنگام نشستن فشار بیشتری به تماشاگر وارد نشود. در این صندلی ها هم توجه به ارگونومی بدن تماشاگران بسیار مهم می باشد.

همچنین در زمان طراحی موارد هرچند کوچک نیز مورد توجه قرار می گیرد از جمله اینکه در نشیمن یک حفره طراحی و ایجاد شده تا در زمان بارندگی و یا زمانی که صندلی ها را تمیز می کنید و آب داخل نشیمن می ریزد این اب خارج شده و هم احتیاج به خالی کردن این آب ها نبوده و هم از آسیب به صندلی ها جلوگیری بشد. در مورد مقاومت نیز همانند دیگر صندلی ها در طراحی این صندلی ها نیز شبکه های طراحی شده می تواند به استقامت بیشتر این صندلی ها منجر بشود.

خرید صندلی استادیومی بدون پشتی

خوب با این تفاسیر اگر نیاز به خرید این صندلی ها دارید بهتر است از یک مشاور در این زمینه کمک گرفته تا بتوانید مناسب ترین صندلی را انتخاب کنید. خرید تنها به خرید صندلی منوط نشده و تا نصب صندلی باید ادامه پیدا کند به همین دلیل اگر به طور مستقیم از تولید کننده های این صندلی خرید را انجام دهید آنها تیم نصب کننده نیز داشته می توانند صندلی ها را به طور مناسب روی هر سطحی که نیاز دارید نصب کنند. این سطوح می تواند فلزی یا سنگی و یا بتنی بوده که برای اجرا می توان ابتدا شاسی زده و سپس روی آن صندلی را نصب نمود.

منبع: سایت مبل 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.